mandag den 23. september 2013

Ny blogger

Ej sikkelej sikkeladetus
Filli Milli Maxi
Kuksi kaksi
Esrum pyt - du blev snydt .....

Dette er så begyndelsen på et forhåbentligt langt og fornøjeligt bekendtskab med denne verden - nemlig blogverdenen!
Jeg har i et stykke tid gået og tænkt på, at jeg gerne ville oprette en blog, og nu skulle det så være. Denne blog er helt klart tænkt som en krea-blog. Jeg er en ivrig syerske og strikker og har en særlig interesse for det barnlige - og eventyrlige univers. Af selvsamme grund har jeg valgt at kalde min blog for Ej sikkelej sikkeladetus, fordi dette rim, signalerer netop et sådant univers, hvor skøre indfald og fantasi er tilladt!
Jeg glæder mig utrolig meget til at komme igang med denne blog og håber på, at det vil bringe en masse godt med sig. Velkommen til!


1 kommentar:

  1. velkommen til - jeg er også lige "sprunget" ud som blogger :-)

    SvarSlet