onsdag den 23. oktober 2013

Børnetøj

Det er efterhånden ved at være længe siden jeg har været aktiv på bloggen, alt for længe faktisk. Jeg har haft travlt med at sy børnetøj. Dels fordi jeg er med i udfordringen "Sy til din baby, som foregår her i november og dels fordi jeg gerne vil til at sælge det børnetøj jeg producerer.
Jeg har valgt at mit mærke skal hedde "Rumleskaft" - dette fordi det signaler et eventyrligt og barnligt univers - hvor alt kan ske. Det jeg nyder allermest ved at producere børnetøj er, at man kan få lov og eksperimentere med farver, forskellige stoffer og sødt mønstret stof i samme stykke tøj. Det er som om, at mange ting , som aldrig ville gå i forhold til voksentøj, ja, det fungerer fint - nogle gange endda super godt - i børnetøj.
Det nyder jeg meget.

Jeg har foreløbig 4 stykker tøj sat til salg her på bloggen, og der skal nok komme meget mere - også andre ting end lige babytøj. Jeg planlægger også at lave hagesmække, babytæpper syet af små firkanter (til at lægge på gulvet fx) , tøjdyr, og også tøj til større børn.

Jeg vasker alt mit stof ved 40 grader i maskinen inden jeg syr. Dermed vaskes evt kemiske rester ud af tøjet, og man undgår også at tøjet kryber, når det er syet. Som alt andet nyt tøj, kan det dog smitte af de første par vaske. Tøjet kan vaskes ved 40 grader i maskinen.
.
Prisen for fragt er 20 kr

Brune retro-bukser i blødt babyfløjl med store lommer, helforet med rødt bomuldsstof, så de er dejlig lune her til vinter, med elastiklinning og elastik i benene. Orange kontrastkant øverst på bukserne.
Str. 80-86
Pris 250 kr

Lilla nederdel i babyfløj med sødt uglestof på lommerne og rødt kantbånd. Der er elastik i linningen og denne er foret med rødt stof , hvor der stikker en lille kant op.
Str. 74-80
Pris 175 kr

Brun nederdel i lækkert blødt babyfløjl med blomstret retrostof på lommerne og lilla kantbånd, foret med lilla stof ved linningen som man kan se en lille kan af øverst på nederdelen.
Str. 80-86
Pris 175 kr

Grønne bukser i lækkert blødt babyfløjl helforet med blåt bomuldstof, så de er dejlig lune her til vinter. Med sødt uglemotiv på lommerne, som går helt om bagpå bukserne. Blå kontrastkant øverst på bukserne.
Str. 80-86
Pris 250 kr
Skulle der nu være en af disse modeller , som du rigtig godt kunne tænke dig, men gerne ville have i en anden størrelse, så kontakt mig meget gerne på mail:
linepeters@yahoo.dk, så tager jeg meget gerne imod en bestilling i en anden størrelse.

1 kommentar:

  1. Hej :)
    Kan se at du er rimelig ny her i den skønne blog verden :)
    Ville derfor lige gøre dig opmærksom på at jeg har en hel blog fyldt med tips og guides til blogging, hvis du skulle få brug for det, så kig gerne forbi.. :)

    God fornøjelse med 'sy til din baby'

    Vh. Anne Sofie // blogfantastisk.blogspot.dk

    SvarSlet